2.4 Sponsor commissie

Bepaalt in samenspraak met de penningmeester het commercieel beleid en is verantwoordelijk voor de uitvoering van sponsorzaken.

Kerntaken:

  • Actief aansturen van de sponsorcommissie;
  • Actief aansturen van de activiteitencommissie;
  • Benaderen van fondsen voor project donaties, zoals het Schipholfonds, Meer-landen fonds en het Ruychrock Fonds;
  • Samenstellen en update houden van een lijst van mogelijke sponsoruitingen (sponsorboekje);
  • Samen met de overige leden van de sponsorcommissie werven / benaderen van potentiële sponsoren;
  • Afsluiten van sponsorovereenkomsten en opstellen van concept contracten;
  • Onderhouden van de relatie met bestaande en nieuwe sponsoren;
  • Organiseren van sponsor netwerkbijeenkomsten;
  • Verlengen van bestaande contracten;
  • Bijhouden van een lijst van sponsoren;
  • Bewaken van het in de begroting opgenomen sponsorbedrag.

Tijdsinvestering: gemiddeld ca.1 tot 2 uur per week.