2.4 Sponsor commissie
Bepaalt in samenspraak met de penningmeester het commercieel beleid en is verantwoordelijk voor de uitvoering van sponsorzaken.
Kerntaken:
- Actief aansturen van de sponsorcommissie;
- Actief aansturen van de activiteitencommissie;
- Benaderen van fondsen voor project donaties, zoals het Schipholfonds, Meer-landen fonds en het Ruychrock Fonds;
- Samenstellen en update houden van een lijst van mogelijke sponsoruitingen (sponsorboekje);
- Samen met de overige leden van de sponsorcommissie werven / benaderen van potentiële sponsoren;
- Afsluiten van sponsorovereenkomsten en opstellen van concept contracten;
- Onderhouden van de relatie met bestaande en nieuwe sponsoren;
- Organiseren van sponsor netwerkbijeenkomsten;
- Verlengen van bestaande contracten;
- Bijhouden van een lijst van sponsoren;
- Bewaken van het in de begroting opgenomen sponsorbedrag.
Tijdsinvestering: gemiddeld ca.1 tot 2 uur per week.